2011. október 26., szerda

benq joybook 5000 u P4 laptop SOS!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Én is itt vettem a gépet de sajnos nem várt kiadásaim miatt eladnám.
1, 4 Ghz proci
512Mb ram
Dvd r cd rw
Hdd nincs(beépítő csati megvan)
Hdd takaró műanyag nincs.
Wifi kiépítve(antenna és a vezetékek benne, csak a kártya kell)
Töltő jár hozzá
aksi tartja a töltést de nem tudom meddig.
A zsanértakaró műanyag a jobb oldalon törött.
Bill: német
Mindent összevetve jó kis gép szerintem. Sajnálom eladni de sajnos kell a pénz, ezért csere nem érdekel.  
Az aukció 3 napig tart. Villám/fix áron állom a postát törékeny csomagként.  
Szerintem mindent leírtam, de ha kérdés lenne akkor  szívesen válaszolok. Nem szeretnék még egy negatívot azért mert valami elkerülte a figyelmemet a leírás készítésekor.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-24 18:17
. benq joybook 5000 u P4 laptop SOS!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése