2011. július 27., szerda

"vagány" farmernadrág - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kinőttük a képen látható farmert.
Kimostam, olyan amilyen, szerintem használható még ezért nem akartam kidobni. Nem vagyok anyósom kedvence, mert minden ruhánk tele van foltokkal, amik állítólag kijönnek (másnak) nekem masszívan a ruhákban maradnak.
Elsősorban segíteni szeretnék vele. Ha van valaki akinek komoly gondot okozna a gyerekei öltöztetése és elfogadja azokat amiket feltettem, szívesen adom postára, neki a postaköltséget és minimális licitét kell megfizetnie.
Minden ilyen cuccot 14 napra teszek fel, hogy biztosan meg tudja nézni "mindenki" akit érinthet a dolog. Ezért kérlek benneteket ne kérjetek ezekre a cuccokra aukció zárást, maradjon aukció végére az aki marad.
A ruhákkal kapcsolatban bármi kérdés van szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-07 09:54
. "vagány" farmernadrág - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése