2011. július 23., szombat

Warehouse piros trikini M 38 - Jelenlegi ára: 1 400 Ft

Piros Warehouse trikini.
Elöl végig fehérrel bélelt.
A mellrésze kivehető szivacsbetétes.
Angol 10-es, vagyis európai M-es, 38-as méretű
(a képen rajtam látod, láthatóan kicsi,
mert én alul 40-es, felül 42-es vagyok).
Szép, keveset használt állapotban van,
azonban a nyaki pántja egyik oldalon elszakadt,
csak egy kis csonk van meg belőle.
Szerintem ezt le kell vágni, és a másik oldali pánt
szabad végét rákötni ide, és a saját méretünknek
megfelelően odavarrni. És akkor a nyakán
nem lesz kötős, hanem csak simán nyakpántos.
Még azt megemlítem, hogy a pántjai hullámosak,
a képeken is nagyjából látni.


Jelenlegi ára: 1 400 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 12:40
. Warehouse piros trikini M 38 - Jelenlegi ára: 1 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése